מקשיבים לגוף מתאמנים חכם

מקשיבים לגוף מתאמנים חכם

מקשיבים לגוף מתאמנים חכם

באופן כללי, המאה ה-21 והקדמה הביאה את האדם להיות עצלן יותר. כל אחד מעדיף לעשות כמה שפחות פעילות גופנית כזאת או אחרת, לשבת בבית ולרבוץ מול המסך ולאכול את אחד ממיני המזונות הרבים שמכילים לא מעט קלוריות. אולם המציאות היא קצת יותר מורכבת מזה. לאור העובדה שההשמנה הפכה להיות מגיפה של ממש והתקפי לב הם תופעה נפוצה, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות לגוף זה להתחיל לאכול נכון וכמובן גם לעשות פעילות גופנית.

כמובן, שפעילות גופנית, זה לא משהו שכדאי או מומלץ לבצע במכה אחת. כמובן שהתמונה שיש לכל אחד בראש כאשר הוא מתחיל לבצע הוא של אתלטיים מוכרים כאשר גופם רזה וחסון. כמובן, שלאנשים שהם לא ספורטאיים מקצועיים אין כל חובה להגיע למצב הזה והמטרה היא פשוט להיכנס לכושר גופני על מנת לשמור על הבריאות.

כמובן שכל מי שמתחיל להתאמן לפעמים עושה זאת בהרבה התלהבות. אין בכך כל בעיה, אולם המטרה היא להתאמן בצורה חכמה, כך שלא ייגרם כל נזק לגוף או חלילה גם פציעות. שכן, לא מעט אנשים אוהבים כאשר הם מתחילים להתאמן ממש להעמיס על הגוף באימונים. הרבה לא מבינים שלפעמים כאשר השריר כואב או תפוס, אין זה מצביע על כך שהשריר מתאושש אלא כי אכן השריר סובל ממצוקת של עומס יתר עליו.

לכן, חשוב מאוד להקשיב לגוף ולדעת מתי להמשיך עם האימון או לחילופין מתי גם להפסיק אותו. פרט לכך, יש עוד כמה טיפים בהם ניתן להשתמש על מנת להתאמן חכם: ראשית, כדי לשמור על המוטיבציה לתקופה ארוכה. לא כדאי להתחיל בהתלהבות ואח"כ לעשות דברים בכוח. שנית, כדאי מאוד לגוון את האימונים ולהעלות את העומס בהדרגתיות. מומלץ אף לנסות ולהתייעץ עם מדריכי כושר, גם ברשת האינטרנט. בנוסף לכך, לאחר תקופה מסוימת שבהם מתאמנים רצוף, מומלץ מאוד לקחת מנוחה קצרה.