3 סיבות למה כדאי לעבור לאופני כושר ביתיים

אם אתם חובבי ספורט מושבעים שעושים הרבה פעילויות של סיבולת לב ריאה ומעוניינים גם בשריפת שומן אז אתם הקהל האידיאלי לעבור לאופני כושר, למה דווקא אופני כושר ביתיים ולא אופניים לרכיבה בחוץ, ריצה, שק אגרוף או כל פעילות אחרת בחוץ? אנחנו לא נגד רק יש כמה סיבות שבזכותם האימון יהיה יותר אפקטיבי עבורכם המשיכו לקרוא ותגלו מהם.

בכתבה זו נביא בפניכם 3 סיבות עיקריות למה כדאי לכם לעבור לפעילות גופנית של אופני כושר ביתיים.

שלשת הסיבות שישדרגו אתכם

קודם כל עלינו להבהיר משהו חשוב, איננו ממליצים לאף אחד לנטוש פעילות גופנית אחרת שהוא עושה כבר זמן מה אלא אם כן הוא הגיע לכתבה הזו במטרה לחפש אחר פעילות גופנית חדשה, אם אתם עושים פעילות גופנית שאתם מצליחים להתמיד איתה והיא עושה לכם טוב בפן הנפשי והגופני המשיכו איתה, זוהי לא כתבה שאמורה לגרום לכם לנטוש פעילות אחרת אלא רק להראות לכם את היתרונות של אופני כושר ביתיים על פני השאר.

  • פעילות של אופניים בכלל גורמת פחות נזקי שחיקה למפרקים – חשוב שתדעו כי הרבה מאד אנשים בשלב כלשהו בחייהם הבוגרים חווים בעיות שחיקה בסחוס ובמפרקים שגורמים להמון אי נחת וכאבים ,פעילות גופנית בדמות אופניים עדיפה על ריצה בסוגיה זו כיוון וישנו פחות לחץ על אזורי המפרקים כתוצאה מהישיבה בזמן הפעילות והפחתת הזעזועים שהגוף חוטף בכל צעד בריצה.
  • פעילות שיכולה להתבצע בבית יכולה להגביר את קצב האימונים – כל פעילות שמתבצעת בבית תעזור לכם להתגבר על העצלות לצאת מהבית לפעילות גופנית בימים קרים או חמים ובטח שלא לדבר על ימי גשם רצופים.
  • פעילות רצופה על פני אופניים רגילות – באופניים רגילות דרגות המאמץ משתנות בכל רגע, עליות ולאחר מכן ירידות, שטח מישור, כביש, חול, חול עמוק וכן הלאה… אתם יכולים לבחור את המסלול שלכם ולהעלות או להוריד את רמת האינטנסיביות אבל לא לשלוט בו באופן מלא לאורך כל האימון ומידי פעם בירידות אתם תפסיקו לפדל ותתנו לירידה לעשות קצת את שלה, באופני כושר ביתיים אתם שולטים בכל דקה בקצב והאינטנסיביות, אין לנוח ואין להפסיק לפדל ככה תיצרו את האמון המושלם לשריפת קלוריות ופיתוח סיבולת לב ריאה מעולים.