איזה חלבון הכי טוב אחרי אימון

כל אחד שמרים משקולות בחדר הכושר, רץ, שוחה, עושה קרוס פיט או TRX, משתתף בתחרויות או בקיצור – מתאמן באופן קבוע מבין את החשיבות שבצריכת חלבון אחרי אימון. צריכה של חלבון אחרי אימון מצד אחד ושילוב של חלבונים לאורך כל היום מצד שני מאפשרת זרימה אופטימלית של חומצות אמינו לרקמת השרירים, תורמת לתהליכי בנייה, שיקום וחידוש מחודשים, מעודדת בניית מסת שריר ומונעת פירוק של הרקמות. בזמן אימון הרקמות עוברות סוג של הרס שרירי ולכן כדי לתמוך בתהליך השיקום שלהן, למנוע מצב של פציעות ספורט ודלדול מסת השריר, עלינו לצרוך חלבון איכותי.

אז איזה חלבון הכי טוב אחרי אימון?

  1. חלבון עם ערך ביולוגי גבוה – אחרי אימון מומלץ לצרוך חלבון עם ערך ביולוגי גבוה, כלומר למעלה מ-74% – ככל שהערך הביולוגי של החלבון שאנו צורכים גבוה יותר, כך רמת הספיגה שלו בגוף טובה יותר והגוף יודע לנצל אותו באופן האופטימלי לצרכים שלו.
  2. חלבון המכיל את כל חומצות האמינו החיוניות – במידת האפשר מומלץ לצרוך אבקות חלבון המכילות את כל חומצות האמינו שהגוף לא מסוגל לייצר. לכל חומצה אמינית יש תפקיד חשוב בגוף שלנו ולכן מומלץ לבחור בחלבון כזה.
  3. חלבון הנספג בגוף מהר – לחלבונים השונים, מנגנוני ספיגה שונים. אחרי האימון אנו יכולים להנות מהיתרון של ׳חלון ההזדמנויות׳ שנפתח בפנינו ולכן שווה לבחור בחלבון שהספיגה שלו טובה ומהירה או לשלב כמה חלבונים עם כמה מנגנוני ספיגה ואז בכלל, חומצות האמינו ממשיכות לזרום גם אחרי חלון ההזדמנויות.
  4. כמה שיותר נקי – היום מכיון ותעשיית המזון מאוד השתכללה, ניתן לצרוך חלבונים שעברו תהליכי בידוד ולמעשה נקיים משומנים, חלבון נטו. זה בעצם גם מה שמבטיח את רמת הספיגה הטובה של החלבון.

אלפא חלב ישראל – השייק של אחרי האימון

אבקת החלבון אלפא חלב ישראל מיוצרת על ידי המותג המוביל נוטרי די ספורט. אלפא משלבת בין כמה סוגי חלבונים מעולים: חלבון מי גבינה איזולט שנחשב לחלבון בעל הערך הביולוגי הגבוה ביותר, חלבון מי גבינה מרוכז וחלבון הביצה.

 

אלפא חלב ישראל נקייה  מצבעי מאכל, חומרים משמרים, סוכרים שלא נותנים לגוף שלנו שום דבר אחרי אימון ומספקת לו בדיוק את מה שהוא צריך. שילוב אופטימלי בין חלבונים איכותיים, חומצות אמינו חיוניות, גלוטמין ומעט מאוד פחמימות הופכים את אלפא חלב ישראל לפורמולה מעולה עבור ספורטאים ומפתחי גוף מכל הסוגים.

 

בנוסף, אלפא עוברת תהליך ייצור מוקפד בו החלבונים עוברים סוג של בידוד מהשומנים ומשאר הרכיבים שמפריעים לספיגה שלהם בגוף, תומכת בתהליך בניית מסת שריר רזה, מעודדת תהליכים אנאבוליים ומסייעת לגוף להתאושש אחרי האימון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *