ירידה במשקל – ישנים יותר ואוכלים פחות

יורדים במישקל - ישנים יותר אוכלים פחות

יורדים במישקל – ישנים יותר אוכלים פחות

לאור העובדה שההשמנה, כבר הפכה להיות בעיה לאומית של ממש, לא מעט אנשים כיום מבינים את מצבם ומנסים לרדת במשקל בדרכים שונות. העניין הוא, שלא משנה בסופו של דבר באיזה סוג של דיאטה בוחרים ואיזה פעילות ספורטיבית מבצעים, אחד הדברים החשובים ביותר שמסייע לירידה במשקל זה דווקא שינה טובה ובשעות קבועות.

הסיבה לכך הינה מאוד פשוטה, יש לא מעט מקרים, שבהם אנשים שהם עייפים מנסים להתעורר דווקא על ידי אכילת מזון עתיר בסוכר ושומן על מנת לצבור עוד קצת אנרגיה ולהמשיך את היום. לפעמים זה פשוט עוד כוס קפה עם חלב רגיל וכמה כפיות סוכר, שלצד זה אי אפשר בלי איזה מאפה נחמד שייתן הרגשה טובה.

לכן, כל מי שמנסה לרדת במשקל, צריך לדעת, כי אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הירידה במשקל, זה לישון טוב, שינה של לפחות 6-7 שעות רצופות בלילה, בשעות סבירות. שכן, מי שישן טוב, יום למחרת ערני יותר, פחות רעב ויש לו את כל האנרגיות שבעולם לבצע פעילות גופנית.