איך שומרים על מוטיבציית אימונים בבית

אם גם אתם מצאתם את עצמכם פתאום מנסים לבנות שגרת אימונים בבית סביר להניח שאתם תתעניינו גם איך לשמור על מוטיבציית האימונים הזו, ידוע כי האימון בחדרי הכושר מעניק אקסטרה מוטיבציה למתאמנים רבים, הרגשת השייכות לקבוצה, רמת המתקנים, הזמן הזה לעצמך רחוק מהבית קצת, כל אלו מוסיפים לרמת המוטיבציה שלכם.

אבל מה עושים במצב כמו היום כאשר משבר הקורונה מאלץ רבים מאתנו להתאמן מהבית, איך מתגברים על החוסר חשק לקום מהספה, לצאת מהדיכאון הזה של החדשות ולהתאמן בתנאים די נמוכים ביחס למכון הכושר שלכם?

ככה תשמרו על מוטיבציית אימונים בבית

• בנו לעצמכם שגרה – אם תבנו שגרה בה אימוני הבית שלכם נכנסים באופן קבוע אז יהיה לכם קל יותר לשמור על המוטיבציה היתרון שבשגרה הוא שהאימון הוא עוד משימה מתוך הלו"ז היומי שלכם ואף אחד לא אוהב לדלג או לפספס דברים.
• השתמשו באימונים כדי לשכוח קצת מהמשבר – דרך מעולה להכניס את עצמכם למוטיבציית אימונים בימים אלו היא באמצעות שימוש בשגרת האימונים כדי לברוח לשעה בכל יום משטף החדשות, מהמחשבות המדכאות ומטירוף של הילדים בבית, האימון ייקח אתכם למקום שקט בו אתם מתמסרים לגוף שלכם ולתרגילים שמרפים את המחשבות ומנטרלים חרדות ומתח, זוהי המוטיבציה הטובה ביותר שתוכלו להפיק למטרת אימוני כושר ביתיים.