איך לא להשמין בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה זימנה לנו שהייה ארוכה סגורים בבית בלי היכולת לצאת החוצה להתאוורר, לעבוד ולהתאמן, מצב זה גרם להרבה מאד אנשים להשמין באופן משמעותי וזה בעקבות רמת הפעילות שירדה, העיסוק באוכל בעקבות השעמום או המצב הנפשי (אוכל מנחם) הירוד שהמשבר הביא עמו.

בכתבה זו נסביר איך נלחם בתופעת ההשמנה ונעשה בדיוק ההפך, בזמן שכולם משמינים סביבנו אנו נרזה.

סוד ההצלחה

כדי להצליח ולא להשמין ואפילו להשיל כמה קילוגרמים ממשקלכם לפני עידן הקורונה תצטרכו להבין את סוד ההצלחה, להפנים אותו וליישם אותו.

סוד ההצלחה בנוי משלוש צלעות בדומה למשולש והן: הבנת הגורמים להשמנה בתקופה זו, נטרול של הגורמים האלו ומוטיבציה לשינוי.

• הבנת הגורמים להשמנה בתקופה זו – הגורמים המובילים להשמנה בתקופה זו הם: הפחתת הפעילות הגופנית שלנו, עיסוק באוכל בעקבות שעמום או מצב נפשי ירוד, חשוב שתדעו את הגורמים הללו כדי שתדעו לאחר מכן כיצד לנטרל אותם.
• נטרול הגורמים להשמנה – אחרי שלמדתם את הגורמים המובילים למצב ההשמנה במשבר הנוכחי, עכשיו למדו כיצד לנטרל אותם, אם מדובר על הפחתת הפעילות הגופנית מצאו דרך להפעיל יותר את הגוף, אם מדובר על אכילה מתוך שעמום או מצב נפשי מצאו לעצמכם תחביב לתקופה זו והעמיקו בו ככל שתוכלו, זה יסיח את דעתכם מהמשבר המתמשך ויעניק לכם אמביציה ושאפתנות כך שהמצב הנפשי הרעוע מהמשבר יידחק הצידה לטובת התלהבות ושמחה, זה גם יעלים את השעמום שגורם לכל כך הרבה אנשים לחפש עניין במקרר ובארונות של המטבח.
• מוטיבציה לשנות את המצב לכיוון ההפוך – כדי להצליח ולשנות כיוון ולהרזות בזמן שכולם משמינים תצטרכו לעבוד חזק על ראשכם.